¿HAKU-na matata?

by - 2/27/2019 12:00:00 a. m.

Hontako hontan, hemen dezu nere jertse faborito berria! Aukeratutako oihalarekin, oso eramangarria eta oso erosoa da.

HAKU patroia, Imilceren blogean dezu eta berehala josten da. Nere bertsioa da seguruaski denetatik sinpleena... banuen apaingarriren bat jartzeko asmoa, baina denbora ezak eta erabiltzeko presak, batere gabe utzi dute. Hala ere, horrela ere gustoko det.

Nere oihala Encantsen erositako sudadera oihala da, baina erorrera dexente dauka eta hori dela eta, lepoa eroria gelditu zait (ez badet nik igotzen, noski).

Seguruaski udazkenerako josiko det beste bat, orain ya burua udaberri josketetan daukat eta, baina bai, errepikatzeko gogoa badaukat, batez ere nere lagunen bertsioak ikusi eta gero!!

Hemen dituzue:


Manos Revoltosas
Cris y María de Cose, prima cose
Anna Cal Joan
Más de lo que me gusta
La costurera entrometida
Noelieska
Paula Limón

Esta vez, os enseño mi nuevo jersey favorito! Con la tela elegida, me ha quedado muy ponible y muy cómodo!

El patrón HAKU lo tienes en el blog de Imilce y se cose enseguida. Probablemente, mi versión sea la más simple... tenía intención de ponerle algún adorno, pero la falta de tiempo y las prisas por usarlo, han hecho que se haya quedado así. De todas formas, así también me encanta.

Mi tela es una sudadera ligera que compré en Encants, tiene bastante caída y hace que el cuello me quede caído (si no lo subo yo, claro).

Seguramente, me coseré otra para otoño, ahora ya tengo en mente costuras primaverales, pero sí, tengo ganas de repetir y sobre todo después de ver las versiones de:


Gracias Imilce por compartir tus patrones y por dejarnos hacer el loco!!!

Hemen ez nago geldik, baina benetan dantzan ikusi nahi banazu, zoaz Manos Revoltosasera!
Aqui no estoy quieta, pero si me quieres ver bailar de verdad, vete a Manos Revoltosas!

You May Also Like

1 comentarios